سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

کسب بیت کوین رایگان از طریق نرم افزار

کسب بیت کوین رایگان از طریق نرم افزار

کسب بیت کوین رایگان از طریق نرم افزار

۱۴۸ بازديد

سریع ترین حالت ممکن برای بدست آوردن بیت کوین ، استفاده از نرم افزار کریپتو تب است.

این نرم افزار با استفاده از قدرت Cpu ، اقدام به دریافت بیت کوین میکند. همه ما دوستانی داریم که در مغازه یا محیط کار از کامپیوتر استفاده می کنند. کسانی که سرو کارشان با اینترنت است. از موبایل فروشی ها گرفته تا کلوب و بوتیک و ... که صرفا برای گردش در اینترنت یا پخش موزیک از کامپیوتر استفاده میکنند.

شما برای کسب درآمد فوق العاده یعنی کسب 5 تا 6 بیت کوین در ماه ، احتیاج به معرفی این نرم افزار به 5 نفر دارید! به همین سادگی... قیمت هر بیت کوین معادل 60 میلیون تومان است! و شما تا قبل از سال 2019 زمان دارید تا از هر طریقی بیت کوین کسب کنید. مهمترین کار برای زودتر رسیدن به بیت کوین تا قبل از پایان سال ، استفاده از زیر مجموعه است. متاسفانه در ایران به دلیل بازاریابی های گوناگون و کلاهبردار ، با شنیدن اسم زیرمجموعه به یاد یه کار خلاف و غیر قانونی می افتیم و انگار مفهوم همه چیز باید به نوعی دیگر تعبیر شود!

در اینجا چند راه پیش روی شماست:

1- کسب درآمد قطره ای از مجموعه سایت های رایگان بیت کوین

2- کسب درآمد طاقت فرسا از طریق تبلیغات کلیکی

3- ماینینگ

4- خرید و فروش بیت کوین

5- سرمایه گذاری

و ...

یکی از راه های کم دردسر و بدون اینکه وقتی از شما صرف کلیک و مشاهده تبلیغ و ...گرفته شود ، استفاده از ماینینگ است.

برای اینکه به Cpu کامپیوتر شما آسیبی نرسد ، استفاده از این برنامه را در حالت Low Cpu Usage پیشنهاد می کنیم.

اگر شما سرور مجازی دارید ، به راحتی میتوانید با اجرا کردن این برنامه 24 ساعته و در طول ماه از این برنامه کسب درآمد کنید.

حداقل برداشت از این نرم افزار 0.00001000 است.

برای دانلود این نرم افزار به صورت مستقیم روی لینک زیر کلیک کرده و روی دانلود کلیک کنید:

yon.ir/Crypto     لینک 1

 yon.ir/otRvJ      لینک 2

نکات قبل از شروع فعالیت:

 

  • استخراج Mining بیت کوین توسط پردازنده سیستم شما انجام میشود و طبیعی است که ھرچه کامپیوتر یا موبایل به روز تر و قدرتمند تری داشته باشید میزان استخراج و درآمد نھایی شما بیشتر خواھد شد.
  • در ھنگام استخراج باید پنجره مرورگر باز باشد ، زیرا استخراج توسط افزونه جاوا اسکریپت انجام میشود ولی میتوانید در یک تب جدید یا پنجره جدید فعالیت ھای دیگر خود را انجام دھید برای رسیدن به حداکثر توان استخراج بھتر است برنامه ھای جانبی که قدرت سیستم را کاھش میدھد یا بازی ھای در حال اجرا را ببندید و بگذارید سیستم چند ساعت استخراج کند.
  • معمولا توان پردازش گوشی موبایل به حد کافی مناسب استخراج نیست و استخراج روی موبایل باعث مصرف سریع باطری و داغی بیش از حد گوشی میشود پس بھتر است فقط برای تست عملکرد سیستم از موبایل برای استخراج استفاده کنید و برای فعالیت واقعی از کامپیوتر و لپ تاپ استفاده کنید. 
  • میزان درآمد شما در این سیستم بستگی به توان پردازشی سیستم و مدت زمانی دارد که استخراج در حال اجرا است. بنابراین خودتان مشخص میکنید چقدر درآمد داشته باشید.

 

از کجا شروع کنیم؟

1- یک ایمیل داشته باشید.

2- کیف پول دیجیتال داشته باشید.

3- طبق آموزش ها پیش برید.

4- بعد از رسیدن به سقف برداشت ، آن را به کیف پولتان انتقال دهید.

5- میتوانید تا بالا رفتن قیمت بیت کوین ، به کسب درآمد خود ادامه داده و زمانی که این ارز به بالای 10 هزار دلار یا بیشتر رسید ، آن را به فروش برسانید.

6- میتوانید آن ها را به ارز های دیگر یا به ریال تبدیل کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.